La Fundació Catalana de l'Esplai (Fundesplai) ha engegat una campanya per recollir diners per ajudar als infants amb risc d'exclusió. La campanya utilitza l'etiqueta #botaxlainfancia i insten els ciutadans a participar fent-se una foto saltant o botant una pilota i després penjar la instantània amb aquest hashtag a les xarxes socials Twitter, Facebook i Instagram o enviar-la al correu electrònic bota@fundesplai.org.
“Cada bot serà un clam a favor dels drets i la igualtat d'oportunitats en la infància; i, a més, cada bot serà 1 €, aportat per les empreses col·laboradores, que es destinarà a becar infants que es troben en risc d'exclusió per a que puguin anar al menjador escolar, activitats de lleure i reforç escolar i a les colònies”, ha explicat Josep Gassó, president de Fundesplai. L'entitat també ha elaborat un vídeo per promocionar la campanya.
Gassó també ha explicat aquest dijous que es primeres empreses col·laboradores, entre les que destaquen Eurest Catalunya, dedicada a la restauració per a col·lectivitats; Bardet, Avant Group, empresa d'autocars i transport de passatgers; i la cadena de supermercats PlusFresc, s'han compromès a pagar 1 euro per cadascun dels 12.000 primers vots. Fundesplai, però, espera que hi hagi altres empreses que acceptin col·laborar en la campanya.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada